Christmas shopping day

¡Hola!
Hoy os muestro unas fotos que me hice la semana pasada, antes de disfrutar de un día de compras navideñas :))))
Todo un reto, porque iba con mi marido y mi hermano y casi tenía que frenarlos yo más a ellos que ellos a mí… Sabía cuándo entrábamos al centro comercial, pero no cuándo íbamos a salir; por eso opté por calzado bien cómodo. Nada de taconazos : p
Afortunadamente, encontré casi todo lo que llevaba en mi lista en tiempo récord; y alguna cosa más que no buscaba y que estará debajo del árbol en unos días. Jijijiiiiiiiiiii…
¡Feliz semana!

Hi!!
Down here you can see the outfit I chose a few days ago for a Christmas Shopping day. Comfy and cute.
It was a challenge, because I went with my husband and brother. ‘Was fun to see them trying on clothes ; )
Fortunately, I found almost everything I wanted in record time. And I also found several “treasures” I didn’t look for and which they will be under my Christmas tree. Hahahahhahaaaa…
When you look for something, sure you will not find it. And when you are not looking for it: Eureka! You find it!
¡Have a nice week!



 
Polka dot skirt – Forever 21
Tee – Oysho
Cardigan – Zara
Boots – Hakei
Sunnies – Ray-Ban
Bag – Chloé
Ring and earrings: gift


7 comentarios:

  1. Me encanta el vestido !!!!!!!y me ha encantado el look del post anterior! que bonitas son las puestas de sol eh????
    Un besazo y ánimo con las compras navideñas!yo todavía no he comprado nadaa!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Que falda tan mona!! Me encanta:) Muaá guapa

    www.followme-around.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Pretty outfit! We love it.. the skirt was so nice!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. nice outfit, great boots!

    xxx
    June

    ResponderEliminar
  5. You look so sweet :) I adore that skirt!

    ResponderEliminar
  6. haha that is so true, i always find things i'm not looking for (does mean i'm an impulse shopper?? haha), love your boots!

    B x

    www.phoandchips.com

    ResponderEliminar
  7. Really cute blog!! Love your boots.

    chickeydesigns.blogspot.com

    Follow me and I'll follow you!

    ResponderEliminar