This corner of the earth

¡Holaaaaa!
¿Qué tal lleváis la semana? Yo llevo varias semanas moviditas...
La semana pasada fue una semana un pelín estresante; para qué negarlo…
Suerte que a mitad de semana rompí con el estrés, merendando con una amiga de la adolescencia, con la que gracias a Facebook retomamos el contacto hace unos meses. Yolanda y yo hemos pasado tantas cosas... Momentos vividos que quedarán en nuestra mente, retina y corazones ; ) 
Llegó el viernes y necesitaba una válvula de escape YA. ¿Conocéis esa sensación?  
En mi caso, una de mis válvulas de escape es pasear por la playa. Necesitaba pisar la arena y disfrutar del olor a mar urgentemente. Hacerlo me recarga las pilas y me da una paz que no puedo explicar con palabras…
Y como no podía “tele transportarme” a Las Pitiusas (mi paraíso), me fui con mis dos amores a uno de los pueblos más bonitos de la costa catalana: Sitges.
Allí hicimos algunas fotitos, que como os prometí el lunes, os muestro hoy.
Elegí un look muy cómodo: Pitillos de ZARA, camisa de seda de PRIMARK, sneackers de ASH, cazadora de conejo y sombrero vintage. El collar (MANGO) fue un regalo y las gafas son las Ray-Ban aviator.

Y vosotros ¿Qué válvula de escape tenéis cuando estáis saturados? 


Hi all!
How is your week going on?
My week is going better than the last week. Last week it was a bit stressful for me. Luckily I met one of my school friends at the middle of the week. I haven’t seen her for years. Thanks to Facebook we found each other a few months ago.
We spent together lovely moments in our school days ; )
On Friday I was soooooo tired and I needed to do something to recharge my batteries. One of my cure-alls is the smell of the sea, walk on the beach…
As I could have not traveled to Pitiusas (my paradise), I visited one of the nicest places in the Catalan coast: Sitges.
I recommend you to visit Sitges whenever you’re coming to Barcelona.
As promised, here you are some pictures that we took on Saturday.
I dressed ZARA skinny pants, PRIMARK silk shirt, ASH sneackers, fur jacket and a vintage hat. The necklace was a gift (MANGO).

¿Do you have any cure-alls?

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 


 
   
Little darling, don’t you see the sun is shining
Just for you, only today
If you hurry you can get a ray on you, come with me, just to play
Like every humming bird and bumblebee
Every sunflower, cloud and every tree
I feel so much a part of this
Nature’s got me high and it’s beautiful
I’m with this deep eternal universe
From death until rebirth
This corner of the earth is like me in many ways
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play
On the face of it I’m blessed
When the sunlight comes for free
I know this corner of the earth it smiles at me
So inspired of that there’s nothing left to do or say
Think I’ll dream, ’til the stars shine

The wind it whispers and the clouds don’t seem to care
And I know inside, that it’s all mine
It’s the chorus of the breaking dawn
The mist that comes before the sun is born
To a hazy afternoon in May
Nature’s got me high and it’s so beautiful
I’m with this deep eternal universe from death until rebirth

You know this corner of the earth is like me in many ways
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play
On the face of it I’m blessed
When the sunlight comes for free
I know this corner of the earth it smiles at me

Jamiroquai



xxx

Miriam

4 comentarios:

  1. Estoy super emocionada!!!!! Que ilusión me ha hecho ver los comentarios !!!!! Mi valvula de escape es pasar un rato agradable con mis amigas!!!! Como el que compartí contigo la semana pasada!!!!! Mil gracias !!!!

    El look muy favorecedor el sombrero y las sneackers muy acertadas...!!!!

    Yolanda

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias a tí! Eres un sol :D
      Besitos,

      Miriam

      Eliminar
  2. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Cute post! Love the look and you are just gorgeous!

    xoxo

    Linda from www.moonon.com

    ResponderEliminar