Red red red

Los zapatos son una perdición para mí. Lo reconozco. Pero admito que no es lo único que me pierde. Me vuelven loca las chaquetas de todo tipo: abrigos de pelo, de paño, cazadoras de cuero, blazers, chaquetas de estilo militar, de estilo retro,  de punto, cazadoras tejanas…
Ya hace algunos días que me despedí de parte de mis abrigos (hasta la próxima temporada), y saqué mis chaquetas de entretiempo.
Las fotos que os dejo hoy no corresponden a esta semana (que hemos inaugurado primavera con lluvias), sino al fin de semana pasado, cuando las temperaturas en Barcelona eran realmente agradables. ¡Momento idóneo para estrenar mi perfecto roja! Y es que estaba como una niña con zapatos nuevos con ella…

I love shoes. It is like an addiction…But I must admit that I do love jackets/coats too: long coats, fur, denim, knitted, military or leather jackets … All styles and colours!!!
Although this week has been a rainy week in Barcelona, we had great weather last weekend, so it was a perfect occasion to wear for the first time my red biker jacket!

 









Have a great weekend!
Que tengáis un fin de semana genial!

♥♥♥

Jeans: Wrangler
Shoes: Vialis
Sunnies: Ray-Ban
T-shirt & leather belt:  I borrowed them from my husband  ; )
Biker jacket: a birthday present

7 comentarios:

  1. ohhhh Miriam, que foto más bonita con u peke......que guapo es nena.
    Creo que el mío es de la misma edad (2).
    Me chifla esa camisetaaaaaaa!!!!
    Feliz finde preciosa
    Nel

    ResponderEliminar
  2. you look awesome and you totally rock the jacket!

    <3

    ResponderEliminar
  3. It´s great to see what you are doing in this blog.

    ResponderEliminar
  4. You are too adorable and this outfit is to die for. So is your blog though i totally love it. You are an inspiration to me as a new blogger and I really look up to you as a person as well! It was really a blessing to come across your blog and I look forward to seeing your amazeballs posts in the future!
    xoxo
    http://thesocialboutique.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. This is a great look--the t-shirt and jacket are perfect! Really love your blog! I'd love it if you'd visit my blog and we could follow each other if you like?

    ResponderEliminar