Flamingo pink

¡Hola!
El pasado fin de semana estuve en Blanes (Costa Brava) haciéndome mis últimos tatuajes (sí, en plural). Últimos por ahora, porque no creo que deje de hacerme tattoos nunca ; )  Es algo que me encanta y crea como adicción. Cuando te haces uno, no puedes parar de hacerte más y más…
Fui al mismo tatuador que en las últimas dos ocasiones (Tattoo Blanes). Tiene un estudio sencillo, pero me encanta cómo tatúa. Espero poder enseñároslos en breve.
Para la ocasión, quise ir lo más cómoda posible. Me esperaban varias horas en el estudio. Me decidí por mis nuevos pantalones rosa neón, unas New Balance, camiseta básica de tirantes y chaqueta militar.
¿Qué os parece a vosotros la combinación del rosa neón con el verde militar? Yo lo combinaba por primera vez y me gustó tanto que voy a repetir ese mix seguro.
Hi!
I was in Blanes last weekend (a village located in a very nice coast, called Costa Brava) doing my latest -but not last- tattoos. I went to the same place where I made 2 of my tattoos ‘cause I love this tattoo artist.
I think I could make tattoos in every single part of my body… I love them! I hope to show you some pictures soon.
For that occasion I tried to wear clothes as comfortable as possible. I spent almost 2 hours in the tattoo studio!
So I decided wearing my new pink flamingo pants with sneakers and military jacket.
It was the first time I wore these two colours together. Now I love the mix and I’m sure I’ll wear it often. ¿Do you like it?
 

Pants, t-shirt and pashmina: Zara
Military jacket: Lulu Castagnette
Sneakers: New Balance
Sunnies: Ray-Ban
¡Besos!
Kisses!

Miriam

4 comentarios:

  1. Otra nueva idea !!!!
    Kisses
    Yolanda.

    Posdata : Prometo hacer muchas fotos para tu blog.

    ResponderEliminar
  2. beautiful outfit!

    http://www.navlandstyle.blogspot.ca/

    ResponderEliminar
  3. I recently stumbled across your blog and I LOVE it! I love the layout to the content and everything in between! Your style is just impeccable and your blog is simply the epitome of perfection! I am your newest, most avid follower, I look forward to reading your future posts. I would love it if you could perhaps follow me back too?

    Love from, THE EASTERN PEARL

    ResponderEliminar
  4. nice ! Come to visit my page and follow me if you love it !
    Kiss

    ResponderEliminar